O DIETA care da rezultate


ORA 8: 30      –   MIC   DEJUN : una din variantele de mai jos

  1. O FELIE DE PAINE  INTEGRALA PRAJITA   + O FELIE DE SUNCA  +  O LEGUMA   + CEAI
  2. 150g IAURT DEGRESAT(2%)  +  4 BISCUITI DIGESTIVI
  3. O FELIE DE PAINE  INTEGRALA PRAJITA   +  DULCEATA LIGHT  +   CEAI
  4. O FELIE DE PAINE  INTEGRALA PRAJITA    +  BRANZA DEGRESATA  + O LEGUMA   + CEAI
  5. O FELIE DE PAINE  INTEGRALA PRAJITA    +  UN OU + O LEGUMA  + CEAI
  6. O FELIE DE PAINE  INTEGRALA PRAJITA    +  TELEMEA DE VACA NESARATA  + O LEGUMA   + CEAI
  7. 150g IAURT DEGRESAT(2%)  +  2 LINGURI CEREALE INTEGRALE + SUC DE PORTOCALE
  8. 200 ml LAPTE(1,5%)  + CEREALE INTEGRALE/ 4 BISCUITI DIGESTIVI
  9. LAPTE DEGRESAT CU CAFEA SAU CAFEA DECOFENEIZATA(FARA ZAHAR) – SE POATE CONSUMA LANGA TOATE CELELALTE DE MAI SUS

 

ORA 11:00   –   GUSTARE DE DIMINEATA

SUC NATURAL DE FRUCTE / 1-2FRUCTE (din lista de permise )  / 150g IAURT DEGRESAT BIO

 

ORA 14:00  –    PRANZ 

  1. 2 MERE, 1 MORCOV, 1 TELINA CU  150 g CARNE  PUI/PESTE
  2. LEGUME FIERTE  + 150 g CARNE    +  150g IAURT DEGRESAT
  3. 2-3 FRUCTE  + GRATAR DE PUI
  4. 200g CIUPERCI  + BRANZA DEGRESATA
  5. 2-3 FRUCTE +  OMLETA DE DOVLECEI CU CEAPA SI CREVETI
  6. SALATA DE VARZA  + 150 g CARNE / TON IN SUC PROPRIU SAU TOMATE
  7. SUPA DE LEGUME CU PUI/CURCAN
  8. BROCOLI /CONOPIDA(gratar sau fierte)   + 150 g  PESTE ALB/PUI/CIUPERCI(gratar sau sote)/ OMLETA DIETETICA
  9. 1 FELIE PAINE PRAJITA CU SALATA DE VINETE (FARA MAIONEZA)
  10. VINETE LA GRATAR   + SALATA ASORTATA DE LEGUME  +  150g PUI/PESTE
  11. SALATA DE VARZA, CASTRAVETI, MORCOVI  + BRANZA DEGRESATA DE VACI / TELEMEA DE VACA NESARATA ( 50 g)

 

ORA 16:00   –  GUSTARE DE  SEARA

SUC NATURAL DE FRUCTE / 1-2FRUCTE ( din lista de permise )  / 150g IAURT DEGRESAT BIO

 

ORA 19:00   –  CINA

  1. 2 PERE  + 1 GRATAR DE PUI
  2. IAURT DEGRESAT 200g + 4  BISCUITI DIGESTIVI
  3. 2 ROSII  +  CIUPERCI( 200 g)
  4. 2 FRUCTE  + OMLETA DIETETICA(2 ALBUSURI SI 1 GALBENUS) + 2 ROSII
  5. SALATA „LA HUERTA” (2 ROSII, BRANZA PROASPATA, CEAPA, MARAR/OREGANO) + 150g PUI SAU PSTE
  6. SALATA DE ROSII SI CEAPA   +  PESTE/PUI LA GRATAR
  7. 2 FRUCTE  +  SALATADE TON IN SUC PROPRIU  + SALATA VERDE
  8. 2 FRUCTE +  SALATA MIXTA(ROSII, CEAPA, SALATA VERDE )   + BRANZA DEGRESATA/SUNCA PUI/OU
  9. ANANAS (NATURAL SAU IN SUC LIGHT  3-4 RONDELE) + PIEPT PUI GRATAR/OMLETA DIETETICA/ OU TARE
  10. CIORBA VITA/ PUI PESTE

* ALIMENTELE SE CANTARESC CRUDE, FARA OASE SAU PIELITA.

 

 

RECOMANDARI   NUTRITIONALE:

 

INTERZISE:

–           BANANE, STRUGURI, SMOCHINE, AVOCADO, MASLINE, COCOS, FRUCTE USCATE, FRUCTE IN SIROP

–           CARTOFI, OREZ, PASTE

–          PESTE IN ULEI SAU MARINAT

–          EVITATI BRANZETURI GRASE SAU FERMENTATE

–          CARNE: PORC, MIEL, BACON, JUMARI, CARNAT, PARIZER, CREMVUSTI, CONSERVE DE CARNE.

–           KETCHUP, MUSTAR, MAIONEZA

–          NU COMBINATI PE ACELASI PLATOU FELUL INTAI, FELUL 2 SI DESERT

–          IN TIMPUL MESEI EVITATI CITITUL, PRIVITUL LA TV SAU ALTE ACTIVITATI

–           MANCARURI PRAJITE SAU CU CONTINUT MARE DE GRASIMI

–          NU GATITI CU UNTURA, UNT SAU MARGARINA

–          BAUTURI ALCOOLICE,SUCURI IMBUTELIATE,BAUTURI RACORITOARE INDULCITE CU ZAHAR, SIROPURI, COMPOTURI

 

RECOMANDARI:

–          MODERATI CONSUMUL DE SARE

–          CONSUMATI  2 FELI DE PAINE INTEGRALA PE ZI (POT SA FIE AMANDOUA LA LIC DEJUN SAU UNA  SI UNA LA PRANZ)

–          MODURI DE  A GATI: GRATAR, FIERBERE, LA ABURI, IN FOLIE

–          DACA INCA VA E FOAME  DUPA O MASA, CONSUMATI  UN CEAI DE PLANTE

–          INLOCUITI ZAHARUL CU INDULCITOR

–          MESTECATI BINE ALIMENTELE

–          MANCATI LA ORE REGULATE

–          FACETI EXERCITII FIZICE IN CONCORDANTA CU POSIBILITATILE DVS.

 

BAUTURI:   APA SE BEA INAINTE DE MASA CU 15 MIN. SI DUPA  MASA CU 45 MIN.    SE POATE CONSUMA IN MOD LIBER, IN ORICE CANTITATE DE PREFERINTA INTRE MESE.    BETI 1,5-2 L APA ZILNIC, PREFERABIL IN AFARA MESELOR, PENTRU A ASIGURA O HIDRATARE SUFICIENTA SI PENTRU A INDUCE SENZATIA DE PLENITUDINE GASTRICA

ULEIURI SI GRASIMI:  CONSUMATI MAXIMUM 2 LINGURI DE ULEI DE MASLINE PE ZI

FRUCTE:   2 CAISE, 1 BOL DE CIRESE, 3 PRUNE, 1 BOL DE CAPSUNI, 1 RODIE, 2 KIWI, 2 MANDARINE, 1 MAR, 1 PIERSICA, 2 FELII DE PEPENE GALBEN SAU VERDE, 2 RONDELE DE ANANAS NATURAL SAI IN SUC LIGHT, 1 PORTOCALA, ½ PAPAIA, 1 PARA, 1 GRAPEFRUIT

OUA:  3-4 GALBENUSURI / SAPTAMANA. ALBUSURILE SUNT LA LIBER(POT FI CONSUMATE IN ORICE CANTITATE.

LEGUME LIBERE:  SFECLA ALBA, TELINA, VINETELE, LOBODA, BROCCOLI, DOVLEAC, DOVLECEL, CEAPA, ARPAGIC, VARZA, CONOPIDA, CIUPERCI, ANDIVE, SALATA VERDE, SPARANGHEL, FASOLE VERDE, SPANAC, NAPI, CASTRAVETI, ARDEI, RIDICHI, ROSII

LEGUME CONTROLATE(200G sau DE 2 ORI PE SAPT SAU PENTRU A DACULOARE SALATELOR ):  ANGHINARE, VARZA DE BRUXELLES, FASOLE BOABE, PORUMB, PRAZ, MAZARE, SFECLA, MORCOV.

CARNE:  DE VITEL MACRA, PUI SI CURCAN FARA PIELE, VACA, POTARNICHE, IEPURE, IEPURE SALBATIC, PREPELITA, CAL.

PESTI ALBI SAU SLABI:  MELVA, SABIE, SOMON, SARDINA, HAMSIE, TON, TON ALB, MACROU, STAVRID.

FRUCTE DE MARE SI ALTELE: MOLUSTE, SCOICI, STRIDII, CALAMARI, CARACATITE, CRABI, CREVETI, LANGUSTE, STEPII.

BRANZA:    BRANZETURI DEGRESATE

CONDIMENTE:    PUTETI FOLOSI  NELIMITAT IERBURI AROMATICE, IAR CONDIMENTEOBISNUITE  IN CANTITATI PRUDENTE: USTUROI, CEAPA, CHIMION, GRANULE DE MUSTAR, BOIA, PIPER, SARE,OTET, ETC.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s